LAJMI I FUNDIT:

Festivali Ndërkombëtar i Filmit Animal Anibar shpall juritë e tij

Festivali Ndërkombëtar i Filmit Animal Anibar shpall juritë e tij

Edicioni i 13-të i Festivalit Ndërkombëtar i Filmit Animues Anibar është shumë afër. Tema e festivalit do të jetë “Bestytënitë”, ku do të shfaqen më shumë se 200 filma përgjatë javës së festivalit nga 13 deri më 19 korrik. Përveç filmave nuk do të mungojnë as prezantimet, panelet, punëtoritë, masterklasat, diskutimet me animatorë, programet speciale dhe netët muzikore.

Për këtë edicion do ti kemi gjithsej 4 juri,të përbërë nga profesionistë dhe studiues të animacionit, si dhe studentë, të cilët do të jenë përgjegjës për zgjedhjen e filmave fituese nga 7 kategoritë garuese: Ndërkombëtare, Studentore, Ballkanike, e Filmit të Metrazhit të Gjatë, e Audiencës së re, e Videos Muzikore të Animuar dhe gara për të Drejtat e Njeriut.


Anëtarët e jurisë janë:

1. Juria për kategorinë Ndërkombëtare dhe e Filmit të Metrazhit të Gjatë

Andrijana Ružić
Andrijana Ružić ka diplomuar për Histori dhe Kritikë të Artit në Università degli Studi në Milano, Itali ku ra në dashuri me filmat e animuar. Ajo specializoi në Historinë e Filmit të Animuar nën mentorimin e Giannalberto Bendazzi: subjekti i tezës së saj të masterit ishte opusi i dy shpirtrave të paparashikueshëm të skenës së pavarur amerikane të animacionit, John dhe Faith Hubley, dhe Studio e tyre Storyboard në NYC. Si studiuese e pavarur ajo mori pjesë në konferenca të shumta për studime të animacionit duke prezantuar veprat e autorëve të ndryshëm të pavarur të animacionit. Esetë e saj janë botuar në gjuhën angleze dhe serbe në disa libra të studimeve të animacionit. Në shtatë vitet e fundit ajo është kuratore e seksionit kushtuar filmit të animuar në Festivalin Ndërkombëtar të Comics në Beograd, Serbi. Ajo është anëtare e bordit përzgjedhës të Animafest Scanner, simpoziumi për Studime Bashkëkohore të Animacionit në Festivalin Botëror të Filmit të Animuar që mbahet çdo vit në Zagreb, Kroaci. Ajo shkruan për animacionin dhe artin për revistën javore të Beogradit Vreme. Ajo është autore e librit Michael Dudok de Wit – Një jetë në animacion (CRC Focus).

Mari Jaye Blanchard
Mari Jaye Blanchard është animatore e pavarur e cila punon dhe jeton në qendër të Nju Jorkut. Pasi ka siguruar “MFA” në pikturë, ajo hipi mbi një anije dhe i ndërroi brushat e saja për një tabletë vizatuese dhe një maskë “VR”. Përveç se filmat e saj të shkurtër janë shfaqur ndërkombëtarisht, përfshirë festivalet e “Annecy”, “Melbourne” dhe “Berlin”, ajo ka krijuar animacione “Sesame Workshop”, “MTV”, “Comedy Central” and the “New York Foundation for the Arts” (NYFA). Ajo është anëtare e “NYFA”, adhuruese e flaktë e makiazheve të efekteve speciale, si dhe bashkëthemeluese e “NYC” kolektivit animues “Family Camp”.

Gjersa ajo vazhdon punën e saj të pavarur, Mari Jaye frymëzohet përditë nga studentët dhe profesorët e “Rochester Institute of Technology” (RIT), ku edhe është profesoreshë asistente në Shkollën e Filmit dhe Animacionit.

Olga Bobrowska
Olga Bobrowska është doktoreshë e Shkencave Humane në Studimet e Arteve (ajo mori gradën e doktoraturës në Universitetin Jagiellonian në Krakov në 2020). Aktualisht ajo ligjeron mbi temën e historisë së filmit të animuar në Universitetin Jagiellonian në Kraków dhe Akademinë Polako-Japoneze të Teknologjisë së Informacionit në Varshavë. Ajo është një studiuese aktive në fushat e studimeve të animacionit, studimeve të filmit dhe teorisë kulturore, si dhe aktiviste dhe kuratore e kulturës së filmit. Fushat kryesore të interesit të Bobrowska përfshijnë studime në animacion, propagandë, diskurse vizuale të doktrinave ideologjike, probleme të përfaqësimit të politizuar, teoritë e narrativës, përshtatjes, feminizmi dhe studimet kineze. Disertacioni i saj i doktoraturës i kushtohet problemeve të diskurseve ideologjike të filmit të animuar kinez, 1957-1989. Ajo është drejtore e festivalit dhe bashkëthemeluese e Festivalit Ndërkombëtar të Filmit StopTrik (Maribor, Slloveni / Lodz, Poloni).

Stefan Stratil
Stefan Stratil ka lindur në vitin 1963. Ai studioi Dizajn Eksperimental/Animacion me Maria Lassnig në Universitetin e Arteve të Aplikuara në Vjenë, ku u diplomua në vitin 1992. Ai ka punuar me filma të shkurtër të animuar; reklama të ndryshme për televizion dhe kinema, shkrime skenarësh, ilustrime dhe vizatime komike për revista dhe reklama ndërkombëtare. Stefan është president i ASIFA Austria (Association Internationale du Film d’Animation), që nga viti 2004. Ai është gjithashtu kurator i Asifakeil, një ekspozitë arti e bazuar në animacion në Museumsquartier/Vjenë, dhe një ligjerues animacioni në Universitetin Webster të Vjenës.

Steven Woloshen
Steven Woloshen ka lindur në Laval, Kanada në vitin 1960. Për më shumë se 30 vjet, ai ka krijuar me pasion mbi 50 filma abstraktë dhe instalacione të vlerësuara me çmime, për festivale, galeri dhe muzeume. I nominuar dy herë për çmimin e Guvernatorit të Përgjithshëm të Kanadasë, ai ka marrë grante të shumta kërkimore dhe krijimtarie dhe, së fundmi, në vitin 2016 është nderuar me çmimin e arritjeve jetësore të René Jodoin – 2015 Wiesbaden Lifetime Achievement Award. Woloshen është ligjerues, konservator filmi, animator, mjeshtër dhe autor i dy librave, Recipes for Reconstruction: The Cookbook for the Frugal Filmmaker (2010), një manual praktik për prishjen, rinovimin dhe teknikat e tjera të filmit analog të punuar me dorë, dhe Scratch, Crackle & Pop! A Whole Grains Approach to Making Films without a Camera (2015). Përmes platformës së tij, Scratchatopia, Woloshen ka organizuar sesione solo të retrospektivës dhe ka ligjëruar për teknikat e krijimit të filmave të punuar me dorë në punëtori dhe klasa master në Argjentinë, Marok, SHBA, Slloveni, Australi, Francë, Britani e Madhe, Greqi, Portugali, Spanjë, Sllovaki, Poloni, Meksikë si si dhe në të gjithë Kanadanë.

2. Juria për kategorinë Studentore dhe Ballkanike Gala Frécon

Gala ka punuar me disa struktura kulturore dhe festivale si programuese filmash dhe koordinatore eventesh. Për shtatë vitet e fundit, ajo ka qenë e përfshirë në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit të Animacionit në Annecy, duke marrë pjesë në përzgjedhjen zyrtare të veprave VR dhe në parapërzgjedhjen e filmave të shkurtër dhe filmave të diplomimit. Ajo është gjithashtu bashkë-përzgjedhëse e programit WTF.

Kate Jessop
Kate Jessop është një regjisore e filmave të animuar me shumë çmime, e cila ka pasur qindra ekspozita ndërkombëtare dhe ka 5 marrëveshje ndërkombëtare të shpërndarjes, duke përfshirë Shorts International dhe Amazon Prime. Ajo përfaqësoi Mbretërinë e Bashkuar në filmin më të mirë të grave në film dhe TV dhe u zgjodh për Laboratorin e Talenteve në Berlinale si me portofolin e saj si regjisore ashtu edhe me serialin e saj komedik Tales From Pussy Willow, i zgjedhur për zhvillim në Project Lab. Ajo ka punuar në filma narrativë, komedi, ilustrim, pamje të drejtpërdrejta, video muzikore dhe dizajn lëvizjeje (motion design) dhe ka ndërmarrë rezidenca artistësh në Berlin, Stamboll dhe Reykjavik. Ajo është gjithashtu drejtore e Festivalit Ndërkombëtar të Animacionit në Brighton.

Michaela Režová
Michaela është një regjisore dhe drejtore artistike çeke. Aktualisht ajo është studente e doktoraturës në Akademinë e Arteve, Arkitekturës dhe Dizajnit në Pragë. Në vitin 2021 ajo përgatiti një ekspozitë filmike kushtuar 70 viteve të studios së animacionit në AAAD në Pragë, e cila është studio e animacionit më e vjetra në Republikën Çeke. Në punën e saj Michaela është fokusuar në zhanrin e dokumentarit të animuar dhe format e tij. Ajo qëndron pas platformës f-a-t.cz e cila funksionon nën moton “Nga animatorët tek animatorët” dhe sjell përmbajtje si artikuj dhe kryesisht podkaste me njerëz interesantë nga bota e animacionit.

3. Juria për kategorinë e të Drejtave të njeriut dhe Videos Muzikore të Animuar Alexis Shigeru Hunot

Në fillim kishte një pasion për kinemanë. Kryesisht aksion live. Por më pas Alexis zbuloi këtë pjesë tjetër të pabesueshme të kinemasë që është Animacioni. Frederic Back, Jan Svankmajer, Michèle Cournoyer, Iouri Norstein, Caroline Leaf … të gjithë ata regjisorë dhe shumë të tjerë, e bënë atë të kuptojë animacionin. Kështu ai vendosi të fliste për artin e kornizës përmes kinemasë kornizë sa më shumë që të mundej. Të jesh gazetar, mësues, të zhvillosh një faqe interneti (Zewebanim), të bësh konferenca, të bësh intervista për një emision radiofonik (Bulles de rêves), të punosh për festivale, të jesh pjesë e institucioneve në Francë si CNC ose Césars… gjithçka është e mirë për sa kohë që ai mund të flasë për forcën e jashtëzakonshme të animacionit. Dhe për t’i bërë njerëzit më të ditur për këtë kinema. Vitet e fundit punon enkas për disa festivale (Animafest në Zagreb, Ficam në Meknès, Cinanima në Espinho…) dhe është drejtor artistik i PIAFF (Festivali Ndërkombëtar i Filmit të Animacionit në Paris)

Edvin Susuri
Edvin Susuri është ilustrues dhe animator nga Prishtina, ku edhe përfundoi shkollimin fillor deri te ai akademik në “Universitetin e Prishtinës” në drejtimin Bachelor i Dizajnit Grafik, në vitin 2016. Pas përfundimit të studimeve, ai punoi nl kompani të animacionit e dizajnit në Prishtinë si Kokrra, 2vo, Permanent Studio.Përgjatë punës, ai gjithashtu është përfshirë në projekte e animacione të shkurtra në Kosovë si Dizajnues i Prapavijave në animacionin “Magneti”, në vitin 2017 dhe si Animator e Editor në animacionin e shkurtër “Kush mytet kapet për shkume”, në 2019. Në vitin 2018, ai u angazhua ne “Akademinë e Animacionit” si Mentor i Dizajnit te Animacionit.

Michaela Mihályi
Michaela Mihályi ka lindur në vitin e publiklimit të Nevermind nga Nirvana më 1991 në Michalovce (Sllovaki). Ajo ka studiuar animacion në Akademinë e Arteve Performuese në Bratislavë si dhe në FAMU në Pragë, ku ajo është me bazë aktualisht. Gjatë studimeve, ajo krijoi disa filma të shkurtër të zhanreve të ndryshme dhe teknikave të animacionit, të cilët u shfaqën në festivale të ndryshme filmi. Filmi i saj i fundit SH_T HAPPENS, të cilin ajo e drejtoi bashkë me Dávid Štumpf, u shfaq premierë në Festivalin e 76-të të Filmit në Venecia. Që nga premiera e tij, ai është shfaqur në më shumë se 100 festivale filmi, duke përfshirë Sundance, Clérmont-Ferrand, Palm Springs, ndër të tjera. SH_T HAPPENS u nominua gjithashtu për çmimet kombëtare të filmit çek dhe sllovak dhe u përfshi në listën e ngushtë për Çmimet César të 46-të në kategorinë e animacionit. Michaela është aktualisht në zhvillimin e filmit të saj të ardhshëm të shkurtër të animuar rreth menstruacioneve. Ajo siguron jetesën si një ilustratore e pavarur dhe regjisore e animacionit, duke bashkëpunuar shpesh me Davidin. Aktualisht ata kanë krijuar kompaninë e tyre të re të produksionit të quajtur Worst Films. Ajo ka një qen të quajtur Berta dhe i do kafen dhe birrën njëlloj.

4. Juria për kategorinë e Audiencës së re

Aida Sina
Aida Sina është një artiste e re nga Tetova e Maqedonisë Veriore. Ajo realizon filma të shkurtër të animuar, studion dizajn grafik, ndërsa në kohën e lirë pikturon. Veprat e saj të artit dominohen nga figura macesh dhe lulesh.

Albana Hajdini
Albana Hajdini është Animatore dhe Ilustratore 20 vjeçare nga Prishtina dhe aktualisht është në vitin e fundit të studimeve në Shkenca Kompjuterike dhe Inxhinieri. Edhe pse ajo është mjaft e prirur për teknologjinë, zemra e saj i ka takuar gjithmonë artit. Arti ka qenë gjithmonë një pjesë e madhe e jetës së saj dhe vazhdon të jetë i tillë. Në dy vitet e fundit, Albana ka kaluar nga arti tradicional në atë dixhital. Ajo ishte pjesë e gjeneratës së katërt të Akademisë së Animacionit të mbajtur nga Anibar në Prishtinë, dhe tani punon për një kompani vendore të quajtur “2vo”. Secili prej këtyre eksperiencave i ka mësuar asaj shumë për animacionin dhe industrinë që vjen me të. Ajo dëshiron të vazhdojë të mësojë dhe të krijojë për aq kohë sa duart e saj mund të mbajnë një stilolaps ose një furçë. Ajo është shumë e lumtur dhe vërtetë e nderuar që është pjesë e jurisë së këtij viti.

Diellza Hyseni
Diellza Hyseni e njohur ndryshe si “Dredhgeza”, është një artiste e apasionuar nga Kosova. Ajo ishte studente e gjeneratës së katërt të Akademisë së Animacionit Anibar, ku filloi angazhimin e saj në animacion. Deri më tani, ajo ka punuar me dizajn të karaktereve, animacion dhe shkrim të skenareve.

Gent Canaj
Gent Canaj ka lindur më 8 prill 1997, në Zug të Zvicrës dhe jeton në Prishtinë, Kosovë. Atij gjithmonë i ka pëlqyer të shikojë shfaqje televizive të animuara dhe tani ai ka mbi 4 vjet që punon si Motion Graphic Designer për organizata të ndryshme si Trembelat, Karrota, Eurogoma, Bold Productions, Gazeta Express dhe FASK. Atij i pëlqen të shkojë në stadiume të ndryshme për të parë ekipin e tij lokal të futbollit, ai gjithashtu luan tenis, videolojëra dhe lojëra tavoline për të kaluar kohën. Synimi i tij kryesor është të krijojë emisionin e tij të animuar “Skenda i pa fat”, por ka ende një rrugë të gjatë për të bërë deri në realizimin e tij.

Vullnet Lleshi
I lindur dhe i rritur në Prishtinë, Vullnet Lleshi është një Dizajner Grafik 21 vjeçar i cili e filloi karrierën e tij si praktikant në Trembelat në moshën 15 vjeçare, vazhdoi zanatin e tij duke punuar me kompani të ndryshme vendore dhe ndërkombëtare si “Kohavision” , “Deinde” “Crealon Media” dhe së fundi “Ikone”. Menjëherë pas mbarimit të shkollës së mesme “Sami Frashëri” Vullneti u bashkua si student në Akademinë e Animacionit të themeluar nga Anibar. Në vitin 2020 dhe 2021, Vullneti ka mbajtur mësime të animacionit për fëmijë gjatë javëve të festivalit Anibar, ndërsa tani ai po përfundon studimet bachelor për Dizajn Grafik në Kolegjin AAB.

Mentor: Michał Bobrowski
Që nga viti 2018 është profesor i asociuar në Institutin e Studimeve të Kulturës, Fakulteti i Filologjisë, Universiteti Marie Curie-Skłodowska në Lublin (UMCS). Ai ka doktoraturë në Studime Filmi (diplomë e marrë në Universitetin Jagiellonian në Krakov, Poloni në 2010). Në vitin 2012 ai shkroi librin “Akira Kurosawa”. Artist i Vendit Kufitar, në vitin 2016 dhe 2019 ai bashkë-redaktoi dy monografi “Obsession, Perversion, Rebellion. Twisted Dreams of Central European Animatio” dhe “Propaganda, Ideology, Animation. Twisted Dreams of History”.

Bashkëautor i librit “Beyond Cinema Screen. Postmedia Contexts of Animation” botuar në vitin 2021. Që nga viti 2010 ai është drejtor programi dhe bashkëthemelues i Festivalit Ndërkombëtar të Filmit StopTrik (Slloveni/Poloni), një ngjarje kushtuar artit të animacionit stop motion. Ai bashkëpunon me festivale të ndryshme evropiane të filmit dhe institucione të kulturës si kurator dhe aktivist. Ai është autor i një numri artikujsh dhe kapitujsh të rishikuar nga kolegët në libra, si dhe kritika të njohura të filmit që diskutojnë kryesisht çështje të kinemasë japoneze dhe amerikane dhe filmave të animuar të artit. Ai flet polonisht, anglisht, serbisht, kroatisht dhe rusisht.