Pronari i gazetës Daily Mail dhe faqes së internetit MailOnline po padit Google për akuzat që motori i kërkimit manipulon rezultatet e kërkimit.

Gazetat e Asociuara akuzojnë Google se ka shumë kontroll mbi reklamat në internet dhe për “shmangien” e lidhjeve me lajmet e tyre, duke favorizuar të tjera media.

Google i quajti pretendimet “të pasakta”, shkruan BBC.

Shqetësimet e gazetave të asociuara burojnë nga vlerësimi i saj se mbulimi i saj i Familjes Mbretërore në vitin 2021 është minimizuar në rezultatet e kërkimit.

Për shembull, pretendon se përdoruesit britanikë që kërkojnë për komentet e transmetuesit Piers Morgan mbi Dukeshën e Sussex pas një interviste me Oprah Winfrey kishin më shumë të ngjarë të shihnin artikuj në lidhje me Morgan të prodhuar nga media më të vogla rajonale.

Redaktori i Daily Mail Peter Wright i tha programit Today të BBC se veprimet e pretenduara të motorit të kërkimit ishin “anti-konkurruese”.

Faqja MailOnline e Daily Mail është një nga faqet e internetit më të lexuara në botë.

Ajo ka 75 milionë vizitorë unikë mujorë vetëm në SHBA, sipas padisë, e cila u paraqit në New York të martën.

Një zëdhënëse e Google tha: “Pretendimet e Daily Mail janë plotësisht të pasakta”.

“Përdorimi i mjeteve tona të teknologjisë së reklamave nuk ka asnjë lidhje me atë se si faqja e internetit të një botuesi renditet në kërkimin e Google”.

Veçmas, Google po përballet me procese gjyqësore ‘antitrust’ të sjella nga Departamenti Amerikan i Drejtësisë dhe avokatët e përgjithshëm në disa shtete.

Gjiganti i teknologjisë ka mohuar abuzimin me fuqinë e tij në treg dhe ka thënë më parë se tregu i teknologjisë së reklamave është konkurrues. /Telegrafi/