LAJMI I FUNDIT:

Raporti i transparencës së Xbox zbulon se deri në 4.78 milionë llogari u pezulluan në mënyrë proaktive në vetëm gjashtë muaj

Raporti i transparencës së Xbox zbulon se deri në 4.78 milionë llogari u pezulluan në mënyrë proaktive në vetëm gjashtë muaj

Microsoft ka lëshuar Raportin e tij të parë të Transparencës Digjitale për platformën e lojrave Xbox, duke zbuluar se kompania ndërmori veprime proaktive kundër llogarive të hedhura që shkelën udhëzimet e saj të komunitetit 4.78 milionë herë brenda një periudhe gjashtëmujore, zakonisht në formën e pezullimit të përkohshëm.

Raporti, i cili ofron informacion në lidhje me moderimin e përmbajtjes dhe sigurinë e lojtarëve, mbulon periudhën midis 1 janarit dhe 30 qershorit të këtij viti. Ai përfshin një sërë informacionesh, duke përfshirë numrin e raporteve të paraqitura nga lojtarët dhe ndarjet e “zbatimeve proaktive” të ndryshme, të marra nga ekipi Xbox. Microsoft thotë se raporti është pjesë e angazhimit të tij për sigurinë në internet.


“Ne e dimë se Xbox është një vend i veçantë për të gjithë ju,” thotë Dave McCarthy, CVP i Shërbimeve të Player Xbox, në një njoftim për shtyp. “Ne besojmë se të gjithë duhet të kenë mundësinë të përjetojnë gëzimin e lojërave, pa frikë dhe frikësim, dhe brenda kufijve që ju vendosni”, shtoi McCarthy, raporton The Verge, transmeton Telegrafi.

Një grafik i marrë nga Raporti i Transparencës Digjitale Xbox që zbulon se janë bërë 4.78 milionë veprime në mënyrë proaktive pa përfshirjen e lojtarëve në një periudhë gjashtëmujore.

Të dhënat zbulojnë se “zbatimet proaktive” nga Microsoft u rritën pothuajse dhjetëfish që nga periudha e fundit e raportimit dhe se 4.33 milionë nga 4.78 milionë zbatime totale kishin të bënin me llogari që ishin manipuluar ose përdorur në mënyrë të dyshimtë jashtë udhëzimeve të platformës Xbox”.

Një përmbledhje e mëtejshme e të dhënave zbulon 199,000 zbatime proaktive të marra nga Xbox që përfshijnë përmbajtje seksuale për të rritur, 87,000 për mashtrim dhe 54,000 për ngacmim ose ngacmim. Raporti gjithashtu pretendon se 100 për qind e të gjitha veprimeve në periudhën e fundit gjashtëmujore në lidhje me manipulimin e llogarisë, piraterinë dhe phishing janë ndërmarrë në mënyrë proaktive nga Xbox dhe jo nëpërmjet raporteve të bëra nga baza e tij e lojtarëve.

Ndërsa veprimi proaktiv është rritur, raporti zbulon gjithashtu se raportet e bëra nga lojtarët janë ulur ndjeshëm pavarësisht nga një bazë në rritje e lojtarëve, duke vënë në dukje një rënie prej 36 për qind në raportet e lojtarëve krahasuar me të njëjtën periudhë në 2021.

Një grafik që tregon një ndarje të zbatimeve të marra kundër llogarive që shkelin udhëzimet e komunitetit Xbox.

Gjithsej 33.07 milionë raportime janë bërë nga lojtarët gjatë periudhës së fundit, me shumicën dërrmuese që lidhet ose me sjelljen në lojë (si mashtrimi, vrasja në ekip, ose humja e qëllimshme e një ndeshjeje) ose komunikimet. /Telegrafi/