LAJMI I FUNDIT:

Industria e lojërave elektronike në Kosovë – potenciali dhe sfida

Industria e lojërave elektronike në Kosovë – potenciali dhe sfida

Besnik Thaqi, Drejtor i Përgjithshëm në XPortal Esports & Zëvendës President në Federata Esports Kosova dhe Ardi Kaito Shatri, Drejtues i Esports Gjirafa, folën në HaPiTe Space për industrinë e lojërave dhe esports në Kosovë dhe potencialin e saj për promovimin e biznesit.  

Thaqi tha se është relativisht e lehtë të ndërtohet një komunitet i lojërave në Kosovë, por mbajtja e tij për një afat të gjatë është sfiduese. Ai vuri në dukje se komuniteti XPortal e përjetoi këtë gjë, pasi ishte e lehtë për t’u ndërtuar në fillim, por e vështirë për t’u mbajtur pa stabilitet financiar ose të ardhura. 

“Te ne nuk është problem me mbledh komunitetin, por me bo diçka me ta në vazhdueshmëri është problem apo sfidë. Kjo është pak edhe e kuptueshme sepse pjesa e pasionit e bjen komunitetit edhe pastaj në momentin që nuk ki stabilitet financiar ose të hyra që të mund të bësh diçka më shumë se në momentin deri sa je ti vetëm si pjesë e komunitetit mundet me qenë for fun, me u kënaq, me u mbledhë”, tha ai.

Shatri bëri një dallim në mes të lojërave dhe esports, duke vënë në dukje se lojërat kanë të bëjnë me lojërat elektronike për argëtim, ndërsa esports është aspekti konkurrues i turneut profesional që është i kufizuar.  

Ai tha se Kosova po ecën mirë sa i përket lojërave, me shumë njerëz që luajnë dhe produktet e lojërave shiten mirë. Megjithatë, ai gjithashtu theksoi se ka disa sfida sa i përket aspektit profesional të esports, të cilat në masë të madhe lidhen me pamundësitë teologjike me të cilat është përballur Kosova për shumë vite. 

“Kisha pas qejf me e bo një ndarje mes gaming edhe e-sports. Gaming ka të bëjë me luajtjen e lojërave elektronike, përderisa e-sports është aspekti kompetitiv pra i touartment profesionale që organizohen. Na me gaming jemi shumë mirë, bile ka qenë edhe një artikull para disa dite se sa shumë internet kafe për kokë banori kemi në Kosovë. Pra njerëzit luajnë, produktet gaming shiten tepër shumë, ka tepër shumë njerëz të cilët luajnë për qejf, mirëpo kur vjen tek aspekti profesional kemi disa ngecje. E kjo lidhet tepër shumë me pamundësitë teknologjike të cilat i kemi pasur prej sa vite e deri tash”, tha ai. 

Pavarësisht sfidave, edhe Thaqi edhe Shatri besojnë se industria e lojërave dhe esports ka shumë potencial në Kosovë. Ata inkurajuan bizneset që të eksplorojnë mënyra për t’u përfshirë në industri, pasi është një mënyrë e shkëlqyer për të arritur një audiencë të madhe dhe të angazhuar. 

Diskutimi në HaPiTe Space ofroi njohuri të vlefshme për kompleksitetin e industrisë së lojërave elektronike dhe esports, duke hedhur dritë mbi nevojën për zhvillim të qëndrueshëm të komunitetit dhe duke adresuar sfidat themelore për sektorin profesional të sporteve elektronike. Ndërsa industria vazhdon të evoluojë, evente të tilla në HaPiTe shërbejnë si platforma thelbësore për dialog dhe përparim, duke lehtësuar një kuptim më të thellë të mundësive dhe pengesave brenda peizazhit të lojërave dhe esporteve.