Site icon Telegrafi

Cyberpunk 2077 tani ka DLSS 3 për të rritur shpejtësinë e kornizave

Cyberpunk 2077 sot mori teknologjinë e përmirësimit të shkallës së Nvidia Deep Learning Super Sampling (DLSS). Një përditësim i ri është në dispozicion për përdoruesit e PC-ve që shton DLSS 3, duke përmirësuar ndjeshëm shpejtësinë e kornizave në Cyberpunk 2077 në 1440p dhe 4K.

Shtesa DLSS 3 përdor teknologjinë e re të gjenerimit të kornizave të Nvidia, e cila është në dispozicion ekskluzivisht në GPU-të e serisë RTX 40. Nvidia demonstroi për herë të parë teknologjinë e saj më të fundit të përmirësimit gjatë zbulimit të GPU-ve RTX 4090 dhe RTX 4080 në shtator, duke përdorur Cyberpunk 2077 si një shembull kryesor për shpejtësi më të mira të kornizave.

Ne testuam Cyberpunk 2077 me DLSS 3 në RTX 4090 dhe pamë shpejtësinë e kuadrove nga 66 fps me gjurmimin e rrezeve Psycho, cilësimet maksimale dhe cilësinë DLSS 2 të aktivizuara deri në 103 fps mesatarisht me DLSS 3. Kjo është një rritje prej më shumë se 55 për qind, raporton The Verge, transmeton Telegrafi.

Performanca e DLSS 3 në Cyberpunk 2077

DLSS 3 Frame Generation krijon korniza krejtësisht të reja dhe jo vetëm pikselë të rinj dhe mund të japë deri në shtatë të tetat e pikselave të një loje për të rritur performancën. Sidoqoftë, DLSS 3 shton ngrirje.

Nvidia lufton disa nga këto duke integruar teknologjinë e saj Reflex për të reduktuar ngrirjet dhe për të përmirësuar reagimin. Megjithatë, ka më shumë gjasa të vini re shtesat e ngrirjeve me DLSS 3 në lojërat konkurruese sesa në tituj si Cyberpunk 2077.

Kjo mbështetje e re DLSS 3 vendos gjithashtu skenën për modalitetin e premtuar Overdrive të Cyberpunk 2077 që do të përmirësojë aspektet e gjurmimit të rrezeve në lojë. Nvidia demonstroi gjithashtu disa pjesë të ndryshimeve në Cyberpunk 2077 me modalitetin Overdrive të aktivizuar në tetor, por që shumë njerëz janë ende duke pritur CD-në e Projekt Red për të nxjerrë modalitetin e ri. /Telegrafi/

Exit mobile version