Duket se të gjithë po flasin për serinë e Netflix “ Squid Game”, një dramë koreane që kritikon ambicien njerëzore dhe ndryshimin në mundësitë që përjetojnë klasa të ndryshme shoqërore.
Seriali tregon sesi 456 njerëz në një situatë të paqëndrueshme ekonomike konkurrojnë në lojëra shumë vdekjeprurëse të fëmijërisë për të fituar një çmim financiar që mund të ndryshojë jetën e tyre dhe të shkatërrojë plotësisht njerëzimin në këtë proces, shkruan Entrepreneur.
Dy javë nga premiera e tij, seriali ka mahnitur audiencën në një fenomen që nuk është parë që nga ditët e mira të “Game of Thrones” dhe ka ndezur debate mes atyre që e shohin atë si një kritik të mençur kundër brishtësisë së morali njerëzor dhe ata që theksojnë se dhuna e tyre është një reflektim i mungesës së vlerave në shoqërinë e sotme.
Por, “kush është mendja pas lojërave mizore?”. Shumë prej nesh i bënë vetes këtë pyetje gjatë nëntë episodeve të serisë Netflix. Realiteti është se “Squid Game” është një projekt nga Hwang Dong-hyuk , krijuesi dhe drejtori i tij, i cili ka zhvilluar idenë e tij për gati një dekadë.
Në një intervistë për portalin NME, Hwang tregoi se ai shkroi komplotin origjinal si skenar filmi në vitin 2009, por që për shkak të komplotit kompleks askush nuk donte të ndihmonte në prodhimin e tij. U refuzua disa herë derisa Netflix vendosi të vinte bast për serialin.
Autori u frymëzua nga libra të ndryshme komik dhe lojëra për fëmijë koreanë të viteve 70 dhe 80. Në fakt, roboti ikonik u bazua në një personazh nga tekstet shkollore të asaj kohe.
“Kur fillova, isha gjithashtu në telashe financiare dhe kalova shumë kohë në manhwabang (kafene në Kore) duke lexuar libra komike si Battle Royale dhe Liar Game . Unë fillova të pyes veten se si do të ndihesha nëse merrja pjesë në lojëra si kjo. Por unë e gjeta dinamikën shumë komplekse, dhe për punën time e përqëndrova në përdorimin e lojërave për fëmijë”, tha Hwang për Variety.
Krijuesi përfundoi shkrimin e skenarit në 2009, por nuk mund ta fillonte sepse nuk mund të gjente investitorë, shtëpi prodhimi ose aktorë që donin të mbështesnin projektin e tij.
Në atë kohë, sipas Hwang në intervista të ndryshme, njerëzit konsideronin se komploti i “Squid Game” ishte shumë i dhunshëm, kompleks dhe më e rëndësishmja, pak komercial, pasi nuk ishte i përshtatshëm për televizionin korean që tenton të jetë shumë i orientuar drejt familjes.
Kaluan 10 vjet dhe Hwang ishte i bindur se ishte koha për të provuar përsëri me skenarin e lojërave të fëmijëve të tij. Për fat të mirë, Netflix tani ishte shërbimi më i popullarizuar i transmetimit në botë dhe kjo i lejoi atij të kishte lirinë krijuese që i nevojitej.
“Është një histori e trishtuar. Por arsyeja pse u ktheva në projekt është sepse bota e sotme është bërë një vend ku këto histori të jashtëzakonshme të mbijetesës janë kaq të zakonshme”, tha regjisori për faqen koreane Chosun.
“Të shkruash Squid Game ( Loja kallamar ) ishte më e vështirë se normale për mua, pasi ishte një seri, jo një film. M’u deshën gjashtë muaj për të shkruar dhe rishkruar dy episodet e para. Pastaj u konsultova me miqtë dhe mora këshilla për t’u përmirësuar”, tha ai për Variety.
Që nga premiera e tij më 17 shtator, “Squid Game” u bë K-drama e parë që u kualifikua si shfaqja më e mirë e Netflix në Amerikë.
Fantazia distopike e serialit është pritur jashtëzakonisht mirë nga publiku, ose sepse për disa premisa e tij nuk është aq e pakuptimtë, ose sepse siç thonë të tjerët, është një ekzagjerim i ashpër i një problemi të vërtetë.
“Squid Game do të jetë padyshim shfaqja jonë më e madhe në gjuhën jo-angleze në botë”, tha shefi i përmbajtjes i Netflix, Ted Sarandos, në konferencën në Los Angeles. Duke shtuar se ekziston një mundësi shumë e mirë, që ajo të bëhet shfaqja e tyre më të madhe.
“Squid Game” është duke u bërë seriali më i shikuar në historinë e Netflix, një arritje që në një botë plot platforma transmetimi nuk është gjë e vogël. /Telegrafi/