Site icon Telegrafi

E dashura e pretenduar e Princit William akuzohet se ka mobilje të vjedhura kineze në shtëpinë e saj

Pyetjet për gjendjen e Kate Middleton, Princeshës së Uellsit, e cila nuk është shfaqur zyrtarisht në publik që nga dhjetori i vitit 2023, kanë ndezur një sërë teorish konspirative, duke përfshirë edhe zhytjen e zëra të vjetër që pretendonin se bashkëshorti i saj, Princi William, kishte një aferë me Rose Hanbury, Markizen e Cholmondeley.

Avokatët e saj i thanë Business Insider-it se thashethemet për një romancë të paligjshme janë “krejtësisht të pavërteta”, por interesi për markizen ka arritur një nivel të madh, dhe detektivët e internetit kanë filluar të “gërmojnë” detaje të ndjeshme, si origjina e mobiljeve të saj, raporton Time.

Imazhe të mobiljeve lindore janë hedhur në dyshime se mund të jenë plaçkitur nga Kina gjatë dinastisë së fundit të Qing, në fund të shekullit 19. “Jeta luksoze e Rose, ‘dashnores’ së Princit William, në të vërtetë vjen nga Kina”, ishte titulli i një postimi javën e kaluar në Xiaohongshu, një platformë mediatike sociale kineze si Instagrami.

Sipas këtij postimi dhe shumë të tjerëve të ngjashëm në platforma sociale kineze si Weibo dhe Douyin (versioni kinez i TikTok), dhe më pas në TikTok, YouTube dhe X, burri i Rose ka trashëguar mobiljet kontestuese nga familja Sassoon (pasardhës i të cilëve ai është përmes gjyshes nga ana e babait Sybil Sassoon).

“Sassoonët filluan të grumbullojnë pasurinë e tyre duke plaçkitur Kinën e vonë të Qing”, thotë postimi në Xiaohongshu. Sassoonët, të quajtur “Rothschildët e Lindjes,” ishin një familje hebreje e Bagdadit që zotëronin dhe menaxhonin një perandori tregtare të shekullit 19, që kishte fituar një pjesë të madhe të pasurisë së saj të madhe duke tregtuar mallra si tekstilet, çaji dhe veçanërisht opiumi nëpërmjet Indisë, Kinës dhe më gjerë.

Epoka e tyre më e madhe e biznesit në Kinë përkon me “shekullin e poniçimit” të Kinës, që filloi në 1839 dhe përfundoi në 1945 dhe u shënua nga plaçkitja e miliona artefakteve, kryesisht nga Pallati i Verës së Vjetër në Pekin, i cili u plaçkit nga ushtarët britanikë dhe francezë gjatë Luftës së Dytë të Opiumit.

Nuk është e qartë prej nga vijnë saktësisht çdo copë e mobiljeve në Houghton Hall, megjithëse disa janë marrë nga Muzeu i Viktorias dhe Albertit për t’u ruajtur. Një hetim i imtësishëm i shtëpisë së Hanbury ka ringjallur kërkesat më të gjera për kthimin e artefakteve të tjera të mundshme të vjedhura në Mbretërinë e Bashkuar.

Muzeu Britanik, i cili ka pranuar koleksione të dhuruara nga Sassoonët, bashkë me muze të tjerë në mbarë botën, është akuzuar për ruajtjen e shumë artefakteve të vjedhura kineze dhe është bërë objektiv i aktivizmit nacionalist në Kinë. Pas raportimit të rreth 2000 objekteve si të zhdukura në një vjedhje të pretenduar vitin e kaluar, mediat shtetërore kineze kanë kërkuar nga muzeu që të kthejë reliket kulturore kineze, duke pretenduar se muzeu nuk është kujdesur siç duhet për pronën e tij. /Telegrafi/

Exit mobile version