Pas një inspektimi më të thellë, kjo përpjekje e dytë nga regjisorja franceze Coralie Fargeat (programi i parë i së cilës, “Hakmarrja” e 2017-ës, u adhurua nga kritikët) është një përrallë e vetëdijshme dhe feministe që paralajmëron – në mënyrë mjaft grafike – për grackat e verbërisë duke ndjekur rininë.
Premisa dhe komploti i “The Substance” janë të thjeshta: aktorja e njohur dhe guruja e fitnesit Elisabeth Sparkle (Demi Moore, në një performancë përtypëse peizazhi) ka një yll në ‘Walk of Fame’ dhe një shfaqje të njohur ushtrimesh.
Në krye të filmit, ajo po feston ditëlindjen e saj të 50-të dhe zbulon se po pushohet nga shefi i saj Harvey (Dennis Quaid), një ekzekutiv i poshtër dhe i vrazhdë argëtimi, shkruan CNN.
Nga atje, një Elisabeth gjithnjë e më e shqetësuar mëson për një drogë misterioze të tregut të zi të njohur si Substanca, e cila i premton asaj një version më të ri dhe më vital të vetvetes – me disa paralajmërime.
Sue, e luajtur nga Margaret Qualley, një “vetë” e re epshore dhe plot gjallëri që planifikon të rifitojë lavdinë e dikurshme të Elisabeth.
Dyshja duhet vetëm të ndjekë disa rregulla të thjeshta, por të panegociueshme, siç diktohen nga kompania në hije që ofron Substancën. Sigurisht, ky ekuilibër nuk zgjat shumë.
Pa dhënë shumë, ajo që vijon është një vështrim i çmendur në përpjekjen e dëshpëruar të Elisabeth për të qëndruar në krye, e shoqëruar me varësinë në rritje të Sue ndaj admirimit që ajo shkakton nga të gjithë rreth saj. Gjithçka arrin kulmin në një akt përfundimtar që i sjell kuptim të ri termit “banjë gjaku”.
Fargeat i tha kohët e fundit Christiane Amanpour-it të CNN se ndërsa ajo vetë ishte në moshën 40-vjeçare, ajo “filloi të kishte këto mendime të çmendura dhe të dhunshme se jeta ime do të mbaronte, se askush nuk do të interesohej më për mua, se unë nuk do të kisha asnjë vlerë. Dhe vërtet e kuptova se sa të dhunshme dhe të fuqishme ishin ato mendime”.
Regjisorja vazhdoi të vinte në dukje se ajo dëshironte që filmi të shprehte dhunën, në mënyrën se si shoqëria i trajton dhe përshkruan gratë, gjë që i dha bazë natyrës grafike të përmbajtjes.
“Unë me të vërtetë doja të shtyja kufijtë dhe të mos isha i turpshëm. Kështu na shtyjnë të brendësojmë kaq shumë dhunë. Kaq e rëndë është, kaq ekstreme është.”
Është një ndjenjë që Moore e ka prekur gjithashtu kur flet për mënyrën sesi “Substanca” jo vetëm zbulon atë që shoqëria dhe bota u shkakton grave të moshuara, por atë që gratë dhe burrat i shkaktojnë vetes gjithashtu. /Telegrafi/