Çdo vit e marrim si detyrë të nderojmë më të tmerrshmet e muzikës – dhe 2024 nuk bëri përjashtim.
Disa këngë dukeshin të destinuara për këtë listë që nga fillimi, ndërsa të tjerat filluan me synime të mira por dështuan keq, shkruan Variety.
“Think U the Shit (Pard)”
Duket sikur kjo këngë u krijua me qëllimin për të hyrë në listën e më të tmerrshmeve. Askush nuk e priste një çmim për këtë krijim të zbehtë, dhe sigurisht, nuk zhgënjeu pritshmëritë negative.
“Woman’s World”
I menduar si një himn fuqizimi, ky projekt përfundoi duke frymëzuar më shumë tallje sesa motivim. Përpjekja për të krijuar një mesazh të fortë feminist dështoi për shkak të vargjeve të dobëta dhe mungesës së një mesazhi të qëndrueshëm.
“143” – Katy Perry
Një tjetër përpjekje e dobët nga Perry, “143” synonte të rikthente lavdinë e saj të dikurshme. Megjithatë, kënga u përplas me “Woman’s World”, duke e thelluar ndjenjën se Perry po kalon një krizë krijuese.
“Imagine Dragons” dhe “Eyes Closed” – J Balvin
Ky bashkëpunim nxori më të keqen nga të dy artistët, duke rezultuar në një këngë të sheshtë dhe mediokre që askush nuk do ta kujtojë me kënaqësi.
“Ms Poopie” – Ice Spice
Si pjesë e albumit debutues “Y2K”, kjo këngë është një pikë e ulët për Ice Spice. Me vargje të zbehta dhe pa energji, “Ms Poopie” vërteton se ndonjëherë, është më mirë të heshtësh.
Nga përpjekjet e dështuara për himne fuqizimi deri te bashkëpunimet që rezultuan në mediokritet, këto këngë janë shembull i asaj që ndodh kur krijimtaria dështon.
Këngët më të diskutueshme të 2024
“Big Foot” – Nicki Minaj dhe “Hiss” – Megan Thee Stallion
Nicki Minaj nisi vitin me një qasje të fortë në “Big Foot”, por Megan Thee Stallion i dha një goditje të rëndë me “Hiss”, e cila përmbante një referencë famëkeqe për bashkëshortin e Minaj. “Hiss” jo vetëm që u bë hiti i parë solo i Megan në krye të klasifikimeve, por e tejkaloi qartë kundërshtaren e saj, me vargje të fuqishme që kontrastojnë me dërgesat e çuditshme dhe kërcënimet e paqarta të Minaj. Vargjet më shqetësuese të Nicki vijnë në një ASMR të pazakontë në fund, duke i bërë dëgjuesit të pyesin pse ajo publikoi një version a cappella.
“Karma” – JoJo Siwa
JoJo Siwa tentoi të largohej nga imazhi i saj i ëmbël dhe të bëhej një “vajzë e keqe” me debutimin e saj në pop, “Karma”. Fatkeqësisht, kënga me tingull të vitit 2011 nuk ishte bindëse dhe më shumë ngjante me një jingël të vakët për një reklamë sesa një deklaratë muzikore. Ndërsa ajo përpiqej të transformohej në një yll të egër, rezultati ishte një përzierje e pajetë që la dëgjuesit të mendonin: Ajo duhet ta kishte ditur më mirë.
“I Luv It” – Camila Cabello dhe Playboi Carter
Camila Cabello dhe Playboi Carter eksperimentuan me një bashkëpunim shumëgjuhësh në “I Luv It”, por vetëm pjesa e Camila-s ishte kuptueshme. Vargjet e Carter-it, ende të paqarta edhe pas muajsh përpjekjesh për t’i deshifruar, tingëllojnë si një përpjekje gjysmë e ndërgjegjshme në studio. Prodhimi është i qëndrueshëm, por mungesa e substancës dhe përsëritja e tepërt e frazës së titullit e bëjnë këngën më shumë argëtuese se mbresëlënëse, me një sukses modest në listat e muzikës.
“I Don’t Wanna Wait” – David Guetta dhe OneRepublic
David Guetta dhe OneRepublic e kthyen kohën pas me “I Don’t Wanna Wait”, një këngë që tingëllon sikur të kishte mbetur nga dekada e kaluar. Mesazhi i këngës – një ftesë për festë pa arsye – ndoshta mund të funksiononte në një playlist për festa të rastësishme, por për dy artistë kaq të vendosur, pritshmëritë ishin më të larta.
“Spicy Margarita” – Jason Derulo
Jason Derulo përsëriti formulën e tij të njohur në “Spicy Margarita”, duke përdorur një mostër të melodisë klasike “Sway” të Dean Martin. Për fat të keq, kënga nuk solli asgjë të re, me vargje klishe që krahasojnë një grua me një margarita pikante. Si rezultat, kënga nuk arrin të bëjë përshtypje dhe është e lehtë për t’u harruar.
Këto këngë na kujtojnë se edhe artistët e mëdhenj mund të gabojnë – dhe disa gabime janë thjesht të vështira për t’u harruar. /Telegrafi/