Jo çdo film në botë mbështetet në CGI për ta bërë atë të mrekullueshëm.
Regjisorët, aktorët dhe statistët ndonjëherë kryejnë mrekulli që asnjëherë nuk u menduam të jenë të mundura pa CGI.
CGI është teknologji që përdoret në web servera për të ekzekutuar programe në server dhe ta servojë klientin me informatat e prodhuara.
Bright Side vendosi të bëjë një listë të skenave që mund të keni pritur të jenë të punuar nga gjenitë e CGI, transmeton Telegrafi.
Ju mendoni se Burj Khalifa (2,722 metra) është me të vërtetë befasuese? Çfarë është më e pabesueshme është se Tom Cruise në fakt e ka zmadhuar atë në filmin “Misioni: Impossible – Ghost Protocol”.
“Kur jeni në krye dhe ju shikoni, njerëzit do të mendojnë se është CGI (gjeneruar nga kompjuteri), dhe nuk është”, tha Gregory Smrz, koordinatori i filmit.
Epo, duke përdorur një ekran të gjelbër do të kishte qenë shumë më e lehtë se sa të lëkundesh në Burj Khalifa në një lartësi prej 1700 metrash.
Që nga hyrja e Daniel Craig në botën e James Bond gjatë viteve 2000, ekskluziviteti i Bondit ka krijuar shumë rekorde, përfshirë shpërthimin më të madh në ekran. Një nga të dhënat e para të krijuara ishte në filmin e parë të Craig Bond, Casino Royale. Sipas Rekordeve të Guinessit, statisti Adam Kirley bëri shtatë rrotullime topash në një skenë të vetme, duke thyer rekordin për numrin më të madh të rrotullimeve të topave.
Epo, nuk mund të tingëllojë e pabesueshme për ju, por kapja e një tabakaje me të gjitha artikujt në të, dhe mbajtja e një vajze nuk është një sukses i lehtë. Në vend të përdorimit të CGI-së, ekipi i dizajnit të prodhimit përdorte elasticitet në tabaka për të ndihmuar Tobey të mbajë një të tillë. Pas disa përpjekjeve, Tobey ishte në gjendje ta bënte atë me sukses në marrjen e 156-të.
Christopher Nolan është i njohur për filmat e tij të përkuljes së mendjes dhe përdorimin më të vogël të CGI-së. Një nga këto filma është ‘Inception’, dhe përmban një grup efektesh praktike.
Një skenë e veçantë në film është skena “The Paris Café”, në të cilën pjesë të mbeturinave shpërthejnë njëra pas tjetrës me lëvizje të ngadaltë. Për ta bërë këtë punë, ekipi përdorte një seri të topave të ajrit gjatë xhirimit të skenës në 1,500 kuadro për sekondë duke përdorur kamera të specializuara.
Edhe 24 vjet pas lirimit të filmit, efektet speciale në ‘Jurassic Park’ janë ende të pamposhtur. Dinosaurët në film u ndërtuan duke përdorur animatronikë, dhe disa ishin djemtë në kostume të dinosaurëve. E gjithë kjo ishte e mundur me përpjekjet e efekteve speciale maestro Stan Winston, një fitues i çmimit të Akademisë.
Jim Carrey përpiqet të heqë qafe kujtimet e të dashurës së tij në një nga pjesët më imponuese të veprimit që dikush mund të presë nga aktori komik në Eternal Sunshine të Mindless Spotless. Jo vetëm kjo, por edhe përdorimi praktik i efekteve speciale në film është gjithashtu i shquar.
Për të krijuar dy versione të Joel Barish (luajtur nga Jim Carrey), një në kujtesë dhe tjetri duke parë kujtimet, regjisori Michel Gondry e bëri Jim të kandidojë mbrapa dhe me radhë në një skenë. Një prekje pak e disa tranzicioneve të shpejta më vonë dhe efekti i përsosur i veçantë pa CGI është i gatshëm për të fituar zemrat.
Ne e dimë se nuk është e lehtë të tretet fakti se nuk kishte CGI e përfshirë në ‘The Dark Knight’. Por është e vërtetë. Nolan dhe efektet e tij praktike speciale na kanë motivuar edhe një herë kur Batmobile u rrëzua në një kamion për mbeturina. Nolan përdori një set me shkallë miniaturë dhe automjete për të tërhequr efektin. Edhe rrokullisja me 18 rrota ishte një e shtënë e vërtetë në rrugët e Çikagos në qendër të qytetit duke përdorur një dash katapultimi të ndërtuar në gjysmë për ta rrokullisur atë.
Pas xhirimit të Hobbit me një kamera 3D me 48 korniza për sekondë, Peter Jackson kishte pritur një përgjigje dërrmuese pozitive nga audienca. Por shikuesit akoma preferonin Lord od the Rings’. Megjithëse trilogjia e unazave ka një sasi të mjaftueshme të CGI-së, Orcs dhe krijesa të tjera në film janë thjesht përbërja e plotë e trupit dhe protetika.
Ne nuk po e mohojmë faktin se ‘Iron Man’ është plot me CGI, por një nga skenat më të kujdesshme të filmit ishte Piper Pots duke tërhequr reaktorin e arit nga gjoksi i Tonyt. Ne mendojmë se ishte e vetmja skenë jo-CGI në film, sepse ne të gjithë e dimë se sa Marvel Studios e do CGI-në. Pamje prapa skenave zbuloi se gjoksi ishte reale dhe se shumica e laboratorit të Tony Stark ishte i vërtetë.
Në Episodin V – Perandoria godet përsëri nga ekskluziviteti i Luftës së Yjeve, një këpucë dhe një patate u përdorën si asteroide. Sipas vlerësimeve në IMDb, një nga anëtarët e skuadrës SFX hodhi një këpucë, sepse George Lucas u kërkoi atyre të bënin përsëritjen e shumëfishtë. Asteroidi i patates është i treti, dhe këpucari është i katërt si Solo i merr ato për një asteroid për të hequr qafe ndjekësit e tyre.
Christopher Nolan mbolli 500 hektarë misri për filmin ‘Interstellar’. Pas përfundimit të xhirimeve, ai shiti grurin dhe mori buxhetin së bashku me një fitim. Ideja u kopjua nga Zack Snyder. Snyder kishte rritur disa hektarë misër për filmin e tij ‘Man of Steel’. Nolan e shtyu atë pak më tej dhe mbolli 500 hektarë misër. Nga njëra anë, ai mbështetet në CGI për krijimin e skenave hapësinore; në anën tjetër, ai përdor një fermë të vërtetë për fushat e misrit. /Telegrafi/