Beyonce ka publikuar albumin e saj të ri, “Cowboy Carter”. Këngëtarja e njoftoi albumin e saj të ri në Instagram me një foto të saj në një kalë dhe e veshur me ngjyrat e kuq, bardhë dhe blu.
Në një postim në Instagram që shërbeu edhe si prezantimi i artit të kopertinës së albumit, Beyonce zbuloi një imazh të saj duke hipur një kalë të bardhë, duke mbajtur flamurin amerikan, të veshur me ngjyrat e kuqe, e bardhë dhe blu.
“Ky album është përgatitur për më shumë se pesë vjet”, shkroi Beyonce në përshkrimin që shoqëronte postimin. “Ky album lindi nga një përvojë që kam pasur vite më parë, ku ndjeva se nuk isha e pranuar … dhe ishte shumë e qartë që nuk isha”.
Në vitin 2016, këngëtarja u përball me reagime të ashpra nga komuniteti kryesor i muzikës country pas publikimit të një kënge të zhanrit country. Kopertina e albumit “Act II” luan me ikonografinë e muzikës country, nga kali te çizmet, flamuri dhe kapelja madhështore.
Francesca T. Royster, profesoreshë e letërsisë angleze në Universitetin DePaul dhe autore e librit “Black Country Music: Listening for Revolutions”, beson se këto referenca janë të menduara për të provokuar pa diskutim.
“Zgjedhja estetike është guximshme dhe duket se po sinjalizon mënyrat se si Beyonce po futet në bisedat për nacionalizmin, një temë shumë qendrore për diskurset rreth muzikës country, patriotizmit dhe autenticitetit, që nga koha e origjinës së tij”, tha Royster.
Në përshkrimin e saj, Beyonce shkroi: “Shpresa ime është që vite më vonë, përmendja e racës së një artisti, në lidhje me llojet e muzikës që lëshon, do të jetë e parëndësishme”.
Ajo tha se pas një “zemërimi më të thellë në historinë e muzikës country”, ajo “pa se si muzika mund të bashkojë kaq shumë njerëz anembanë botës, ndërsa gjithashtu forcon zërat e disa prej njerëzve që kanë kushtuar aq shumë nga jetët e tyre duke edukuar mbi historinë tonë muzikore”.
Artistë të ndryshëm kanë ndikuar në zhanrin që nga fillimi i tij, siç vuri në dukje muzikantja Rhiannon Giddens muajin e kaluar në The Guardian – njerëzit e skllavëruar në Karaibe shpikën instrumente me tela që do të bëheshin baza për banjën modern, dhe shekuj më vonë kompozitori me ngjyrë Lesley Riddle kompozoi një numër hitesh në vitet 1930 për familjen e parë të muzikës country, Carter Family.
Por edhe sot e kësaj dite, fytyra e muzikës country mbetet kryesisht e bardhë dhe rurale.
Kjo traditë është kaq e thellë saqë Beyonce së fundmi u bë gruaja e parë me ngjyrë që arriti në vendin e parë në listën e Hot Country Songs të Billboard.
Kopertina gjithashtu premtoi mysafirë dhe bashkëpunëtorë të papritur. Javën e kaluar, Dolly Parton zbuloi se Beyonce kishte incizuar një ‘cover’ të klasikut të saj të vitit 1973, “Jolene”, që mund të shfaqet në album.
Megjithëse këngët mund të kenë një prekje country, Beyonce përfundoi përshkrimin e saj duke shkruar: “Ky nuk është një album country. Ky është një album ‘Beyonce'”.
Imazhi i Beyonces në një kalë, i shkrepur nga fotografi Blair Caldwell, i kujton kopertinën e saj të fundit për “Renaissance”, albumin e saj të kërcimit që merr shumë frymëzim nga muzika house. Në atë art të kopertinës, Beyoncé ulet në një kalë artificial nga materiali top-disko i pasqyruar. /Telegrafi/