Komiteti Olimpik Ndërkombëtar do të përshpejtojë eksplorimin e tyre për eSports duke dërguar një vëzhgues në ngjarjet e lojërave që po pilotohen në Lojërat e ardhshme të “Commonëealth” në Birmingham.
Sportsmail zbuloi në shkurt se ishte arritur një marrëveshje që Kampionatet e Commonwealth Esport të zhvillohen së bashku me lojërat si një ngjarje demonstruese në 6-7 gusht, me potencialin që disiplinat e sporteve t’i bashkohen programit të plotë të medaljeve në vitin 2026.
Këto zhvillime kanë nxitur polemika midis tradicionalistëve, por audienca e madhe dhe e re e tërhequr nga lojërat e ka bërë atë një propozim bindës për organet kryesore sportive, që përfshin Olimpiadën.
Ndërsa IOC nuk ka dhënë asnjë tregues se kur, ose nëse, eSports mund të bëhen pjesë e një programi të lojërave, ato duket se po shkojnë drejt këtij drejtimi.
Duke marrë parasysh audiencën në rritje, Lojërat Olimpike verore dhe dimërore, IOC nuk e ka fshehur tërheqjen e tyre ndaj numrave të gjeneruar nga sportet elektronike – vlerësohet se 500 milionë në mbarë botën do të shikojnë eSporte këtë vit, kryesisht të moshës më të re se 34 vjeç, në një industri me një vlerë prej vetëm 1 miliard euro në vit – dhe tashmë kanë organizuar dy samite në vitet e fundit për të shqyrtuar më nga afër përputhshmërinë e pjesëve të tyre.
Përpara Lojërave Olimpike të Tokios, IOC nisi Seritë Olimpike Virtuale, të cilat panë gara virtuale rreth bejsbollit, çiklizmit, kanotazhit, lundrimit dhe motorsportit. Dihet se interesi i tyre për e-sportet përqendrohet kryesisht në atë model, bazuar në pjesëmarrjen virtuale të sporteve tradicionale, në krahasim me fillesat më të njohura të lojërave, pa dëshirën për të konsideruar lojëra që promovojnë dhunën jashtë arteve marciale. /Telegrafi/