0Shares

Valltarët nga Baleti Kombëtar të Kosovës luajtën fragmente të “Drejtësisë Tranzicionale”, performancë kjo e re dhe e fuqishme në repertorin e Baletit të Kosovës, e shfaqur si premierë në auditoriumin e RIT Kosovë (A.U.K).

Këtë aktivitet e koordinoi profesori Mark Baskin për studentët e politikave publike, marrëdhënieve ndërkombëtare dhe ekonomisë. Në të morën pjesë edhe aktivistët e iniciativës S’Bashku, klubi studentor që ka për qëllim të gjej një alternativë tolerante ndaj ekstremizmit.

Drejtori i Baletit Kombëtar të Kosovës, Ahmet Brahimaj, prezantoi punën. Koreografja mysafire, Christina Coleman, foli për tregimin themelor që shpiu deri tek performanca “Drejtësi Tranzicionale”.

Absolventi i RIT Kosovë (A.U.K), Etrit Haxhiu, editoi dhe projektoi një video 12 minutëshe të shfaqjes. Dhe Sinan Kajtazi, Vjollca Llugiqi dhe Mimoza Bytyqi performuan një fragment të bukur dhe prekës të shfaqjes.

Performanca demonstroi se shprehja artistike është shpesh mediumi më efektiv përmes të cilit mund të adresohen çështje të vështira dhe përmes së cilit mund të bëhen deklarata të fuqishme në lidhje me drejtësinë.

Christina Coleman shpjegoi se “Drejtësi Tranzicionale” paraqet shoqëritë që kërkojnë shërim dhe pajtim në komunitete që janë ndarë dhe janë në kërkim të një mënyre për të arritur llogaridhënien dhe faljen.

Mundohet të hap rrugë në shtjellimin e pyetjeve si: a kemi fuqi për t’u rindërtuar dhe për t’u shëruar?

A mund të shmangim një cikël të përgjegjësisë dhe dënimit?

Kjo pjesë është frymëzuar njerëz dhe ngjarje të vërteta në komunitetet në mbarë botën, duke përfshirë Kolumbinë, Guatemalë, Liberinë, Sierra Leonin, Somalinë dhe vendet tjera të konflikteve.

Pas mizorive, drejtësia tranzicionale u vu në shërbim për të ndihmuar njerëzit të vijnë përpara për të ri-ndërtuar marrëdhëniet e tyre, komunitetet e tyre dhe vendet e tyre.

Kjo pjesë e baletit merr një udhëtim nëpër jetën e disa njerëzve, duke shëtit nëpër kohë dhe duke tentuar të ndriçoj marrëdhëniet e tyre të ndërlikuara, tradhtitë, traumat, frikën, dëshirat, momentet e fuqizimit dhe më në fund faljen.

Drejtori i Baleti Kombëtar të Kosovës, Ahmet Brahimaj përshkroi edhe sfidat që prekin vallëzimin në Kosovë që nga themelimi i institucionit në vitin 1970 e deri më sot. Ai tha se vallëzimi i brezit të ri sot ka përfituar nga bashkëpunimi me koreografë nga mbarë bota: si nga nga Amerika, Kuba, Franca, Rusia, Gjermania, Hungaria, Kina dhe shumë vende të tjera.

“Drejtësi Tranzicionale” është performanca e 38-të që nga paslufta. Ai tha se baleti është një gjuhë ndërkombëtare: “ngase secila shfaqje baleti tregon një histori të veçantë dhe secili stil i valles ka mënyrën e vet të treguar historinë në gjuhën që mund të kuptohet në të gjithë botën.”

Profesori Mark Baskin përfundoi ngjarjen me thënjen se “Shfaqja ‘Drejtësi Tranzicionale, e performuar nga Baleti Kombëtar i Kosovës, dhe diskutimi që pasoi, la një përshtypje të thellë në komunitetin e RIT Kosovë (A.U.K)”.

Të Ngjajshme

Portali Telegrafi ka kënaqësinë t'u ofrojë forum të lirë për komente dhe diskutim. Fyerjet dhe përdorimi i fjalëve banale, do të pasoj me përjashtim të menjëhershëm nga komentimi. Ju lutem lexoni rregullat këtu.

Shfaq Komentet (0)